The Urban Showroom
by Mercedes-Benz

12-10 ביוני
3 ימים של חוויה אורבנית בלב תל אביב
רח׳ הש״ך 9, ת״א. מספר המקומות מוגבל.

האולם האורבני של מרצדס-בנץ מגיע
לראשונה לישראל לאירוע ייחודי של טעמים,
אווירה, קצב וסאונד.

הכירו אולם ועולם אורבני, המגשר בין האווירה
התל-אביבית לחוויה שרק מרצדס-בנץ יכולה לספק.

3 ימים של חוויה אורבנית בלב תל אביב רח׳ הש״ך 9, ת״א. מספר המקומות מוגבל.
האולם האורבני של מרצדס-בנץ מגיע לראשונה לישראל לאירוע ייחודי של טעמים, אווירה, קצב וסאונד.
הכירו אולם ועולם אורבני, המגשר בין האווירה התל-אביבית לחוויה שרק מרצדס-בנץ יכולה לספק.

The Urban Showroom
by Mercedes-Benz

12-10 ביוני | 23:00 - 12:00
3 ימים של חוויה אורבנית בלב תל אביב
רח׳ הש״ך 9, ת״א

להרשמה לאירוע השאירו פרטים

*שדות חובה

The Event

Urban Space

חלל אורבני בעיצוב פועם.
הכירו אולם ועולם אורבני, המגשר בין האווירה התל-אביבית לחוויה של 3 ימים, 33 שעות ו 3- מסלולים ייחודיים שרק מרצדס-בנץ יכולה לספק.

The Cars

A-Class. Just like you.

מקושרת, מחוברת ועדכנית, בדיוק כמוך.

C-Class Coupé. Never stop improving.

השילוב האולטימטיבי בין ספורטיביות לחדשנות,
במכונית דינאמית שכל כולה אינטיליגציה.

GLA. Without reservations.

רכב הפנאי שנותן פרשנות חדשה ל- SUV עם עיצוב חדשני ומקורי ויכולות דינמיות מגוונות.

E-Class plug in hybrid. Masterpiece of intelligence

מכונית המנהלים הטובה בעולם, עם מנועים חזקים וחסכוניים.

A-Class Sedan. A for advanced.

מחוברת, מעוצבת, עדכנית - הכירו נוחות ויוקרה מודרנית, וחוויות משתמש חדשנית ולינארית.

The new CLA Coupé. Play by your rules.

חדשנית, פורצת דרך ובועטת בכל מוסכמות שהכרתם.

The new GLE. All kinds of strength.

שימושיות של SUV , עיצוב, ביצועים ונשמה של מכונית ספורט.

The Brain

The Story

קמפיין המוח הימני והשמאלי הינו קמפיין תדמית, שנעשה בעבור חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס–בנץ בישראל, על ידי משרד שלמור אבנון עמיחי / Y&R . הקמפיין ראה אור לראשונה בפברואר 2011 . הקמפיין מציג שפה פרסומית חדשה המתבססת על המוח האנושי, המורכב משני חלקים מנוגדים המשלימים אחד את השני: ה - Left Brain , שאחראי על הפן האינפורמטיבי, האנליטי והלוגי, וה- Right Brain שאחראי על הפן היצירתי והאינטואיטיבי. הקמפיין הכה גלים בארץ ובעולם.